Mooie vrouwen - Reisverslag uit Fale old settlement, Tokelau van Edo Sussy - WaarBenJij.nu Mooie vrouwen - Reisverslag uit Fale old settlement, Tokelau van Edo Sussy - WaarBenJij.nu

Mooie vrouwen

Door: Surfguy

Blijf op de hoogte en volg Edo

08 Juni 2010 | Tokelau, Fale old settlement

Hoi iedereen, Vandaag de groeten vanaf een ander eiland dan dat van gisteren. Het is op dit eiland net zo mooi weer als op het andere eiland (25 graden en geen wolkje aan de lucht). Wat een verschil met het grijze grauwe kikkerweer in Nederland (ik probeer jullie helemaal niet jaloers te maken hoor)!

Op dit eiland is het drukker dan het andere eiland. Ik vind het niet erg, want op het vorige eiland voelde ik me op gegeven moment toch wel wat alleen. Zeker, zo ver weg van huis, zonder vrienden en familie. Ik mis jullie!

Maar goed, nu ben ik dus op een wat drukker eiland. Het valt me op dat hier meer vrouwen dan mannen rond lopen. De vrouwen zijn daarnaast ook erg knap. Ik vind het dus niet erg dat het op dit eiland wat drukker is ;-). Het is alleen wel lastig om ze aan te spreken. De taal die ze hier spreken lijkt eigenlijk op geen enkele taal die ik ken. Engels spreken ze helemaal niet. Dat vind ik wel erg jammer. Ben ik eindelijk op een wat drukker bevolkt eiland, kan ik niet met de mensen in gesprek komen! Non-verbale communicatie is ook lastig, de gebaren voor standaard zaken die ik ken, komen helemaal niet over. Maar goed, ik blijf het proberen! Als ik erachter ben, hoe ik met de mensen hier in gesprek kan komen, laat ik het jullie weten! Zonnige groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tokelau, Fale old settlement

Mijn Odysee

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2010

Mooie vrouwen

04 Juni 2010

Blauwe lucht en grijze muizen
Edo

Actief sinds 04 Juni 2010
Verslag gelezen: 1901
Totaal aantal bezoekers 6240

Voorgaande reizen:

03 Juni 2010 - 10 Juni 2010

Mijn Odysee

Landen bezocht: