Blauwe lucht en grijze muizen - Reisverslag uit Funafuti, Tuvalu van Edo Sussy - WaarBenJij.nu Blauwe lucht en grijze muizen - Reisverslag uit Funafuti, Tuvalu van Edo Sussy - WaarBenJij.nu

Blauwe lucht en grijze muizen

Door: Surfguy

Blijf op de hoogte en volg Edo

04 Juni 2010 | Tuvalu, Funafuti

Hallo vrienden en familie, Digitale groeten vanaf een tropisch eiland!

Ik zit nu in een internetcafé te typen. Ik zal het niet lang maken, het internet is duur en het is zonde om met het prachtige weer hier (25 graden, geen wolkje aan de blauwe hemel) binnen te zitten in een muf internetcafé.

De heenreis ging voorspoedig, ik heb gelukkig geen last gehad van aswolken! Het eiland waar ik nu ben is erg rustig, er zijn gelukkig geen dikke toerusten met witte benen en grote fotocamera’s ;-). De omgeving is prachtig, de stranden zijn allemaal zandstranden, geen keien of zee-egels en het water is erg helder. De natuur is hier ook supermooi, het zou zo een bureaublad van Windows kunnen zijn (zie foto)!

Er zijn hier gelukkig geen slangen, spinnen of kakkerlakken. Wel een mugachtig beest, heel bijzonder in de vorm van een pijl. Maar gelukkig ben ik nog niet gestoken. Daarnaast leven hier muizen. Kleine grijze muizen, die erg aaibaar zijn. Omdat hier zo weinig mensen zijn is dit wel zo gezellig.

Mijn dagen vul ik met cocktails drinken en af en toe aan mijn conditie werken door te surfen. Best lastig, dat surfen. Het is een kwestie van goede golven hebben, op sommige golven is het onmogelijk te surfen, in combinatie met een goed evenwichtsgevoel. Maar het is zo gaaf als je een paar seconden meester bent van de golven! Och, wat is het leven hier toch zwaar ;-)! Ik ga nu stoppen met mijn log, ik zie door het raam dat de hemelsblauwe lucht mij roept!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tuvalu, Funafuti

Mijn Odysee

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2010

Mooie vrouwen

04 Juni 2010

Blauwe lucht en grijze muizen
Edo

Actief sinds 04 Juni 2010
Verslag gelezen: 1016
Totaal aantal bezoekers 6239

Voorgaande reizen:

03 Juni 2010 - 10 Juni 2010

Mijn Odysee

Landen bezocht: